Laden Evenementen

Frankwatching en NIMA organiseren een gloednieuwe conferentie over digital marketing. Een dag vol inspiratie en kennis: van strategische successen tot slimme online tactieken, maar ook de minder bekende verhalen over marketingmissers komen voorbij.

Digital Marketing

First-party data en content, online gedragsbeïnvloeding, branding versus performance… bij moderne digital marketing komen veel disciplines samen. Hoe houd je het overzicht? Hoe richt je je organisatie slim en wendbaar in? En welke mensen, technologie en skills heb je nodig voor de beste klantervaring? Vind de antwoorden op Digital Marketing Conference.

De nieuwe digitale strategie van NS

NS maakt de stap van treinbedrijf naar breed mobiliteitsbedrijf. Een van de grote uitdagingen: het gebruik van duurzaam vervoer aantrekkelijk maken. Daarvoor is goed inzicht nodig in klantbehoeften, en experimenteren in het digitale domein. Annemarie Joosen, Lead Reizigers ComIt bij NS, dook in het hoofd van mensen en vond vijf associaties die NS moet claimen om relevant en onderscheidend te worden.

Welke online triggers passen in de NS-app, en welke nieuwe producten kan de NS online ontsluiten? Annemarie neemt ons mee in de nieuwe visie en deelt welke (online) stappen nodig zijn om dit doel te bereiken.

Spelen met de realiteit in tijden van AI, deepfakes en de metaverse

Sander Duivestein, onderzoeker bij het Verkenningsinstituut Nieuwe Technologie(VINT) van Sogeti en auteur van o.a. het boek ‘Echt Nep‘, legt de nieuwe spelregels van het aanstaande metaversum uit. Wat kunnen we leren van Generatie Z en Alpha die zich vanaf kinds af aan in deze wereld rondwentelen, en wat is de impact hiervan op onze economie en maatschappij?

Digital Product Development & Marketing: onafscheidelijk of twee aparte werelden?

Vier digital product leads en digital marketing executives gaan in discussie over hoe je digital product development het beste kunt inbedden in je organisatie. Innovatie draagt bij aan een duurzaam concurrentievoordeel, het is zelfs 1 van de drivers. Digitalisering dwingt bedrijven om effectiever en efficiënter naar hun producten en productontwikkeling te kijken. Klantbehoeften en verwachtingen veranderen immers steeds sneller. Wat heb je nodig om echt voorop te kunnen blijven lopen?

Technologische ontwikkelingen

Wessel van Eeden is sinds 2013 communications director en executive board member bij Justdiggit. Hij vertelt tijdens zijn sessie hoe Justdiggit met mobiele technologie en communicatie vergroening opschaalt in Afrika.

Bekijk het hele programma hier. 

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
cybersecuritymaand
3 okt

Door Alert Online in

Cybersecuritymaand 2022

Bekijk evenement:
Informatiemanagement
4 okt

Door Academy for Information & Management in

Strategisch informatiemanagement

Bekijk evenement:
digitaal-werven
6 okt

Door Digitaal Werven in

Digitaal-Werven Event

Bekijk evenement:
Contact