Laden Evenementen
  • Dit event is voorbij.

Op vrijdag 24 januari 2020 vindt de volgende editie van Digital Friday in Doetinchem plaats. Tijdens deze middag vertelt Marco Derksen je alles over ‘Digitale transformatie voor bedrijven in de Achterhoek’.

Wat betekent de digitale transformatie voor jouw bedrijf? 

In de komende Digital Friday gaat Marco Derksen in op deze vraag. Gedurende de middag zal Marco Derksen de volgende onderwerpen aansnijden:

Programma Digital Friday

De eerste Digital Friday van 2020 vindt plaats op vrijdag 24 januari van 15:00 uur tot 18:00 uur in Schouwburg Amphion in Doetinchem. Het programma van de middag ziet er als volgt uit:

15:00 uur – Inloop
15:30 uur – Welkomstwoord
15:45 uur – Presentatie door Marco Derksen
17:15 uur – Netwerkborrel
18:00 uur – Einde van het event

Over Marco Derksen
Marco Derksen is strategisch adviseur digitale transformatie en digitaal leiderschap. Hij is oprichter en partner van strategisch adviesbureau Upstream en van hét kennisplatform op het gebied van marketing: Marketingfacts. Veel bedrijven gebruiken Marketingfacts als kennis website voor het volgen van trends en ontwikkelingen op het gebied van marketing. Binnen Upstream maar ook als docent, spreker en dagvoorzitter houdt Marco zich voortdurend bezig met de impact van digitale technologie op mens en maatschappij, overheid en bedrijfsleven.

Vanuit Upstream zijn ook Stef Löhr en Arne Keuning als deelnemers aanwezig.

Kramp
Naast Marco Derksen zal ook Bob Veurman, Manager E-business Marketing bij Kramp, aanwezig zijn om zijn uitdagingen en successen te delen op het gebied van de digitale transformatie bij Kramp.

Kramp is de grootste leverancier van onderdelen en accessoires voor de agrarische sector in Europa en er werken maar liefst 3.000 medewerkers in 24 landen. Het bedrijf investeert volop in een digitale transformatie en vanaf 2016 is er een volledig nieuw E-business Marketing team opgebouwd.

Over Bob Veurman
Bob Veurman is een echte e-commerce liefhebber met veel ervaring in data-gedreven, multidisciplinair en agile (samen)werken om digitale klantreizen te optimaliseren. Hij vertelt in zijn sessie over de uitdagingen en successen die hij in de afgelopen 3 jaar is tegengekomen. Hoe zorg je er voor dat alle specifieke markt- en productkennis van de medewerkers in alle landen zo optimaal mogelijk wordt gebruikt in de digitale kanalen? En hoe stel je 50 lokale marketeers in staat om Digital Marketing te omarmen?”

Aanmelden
We zouden het leuk vinden als je er bij bent! Wil jij dit event niet missen en wil je samen met ons meer leren over digitale transformatie en digitaal leiderschap? Meld je dan hier aan!

Digital Friday is een initiatief van MRKTNG.nl en Beeckestijn Business School. Het Digital Friday Event biedt een podium aan topmarketeers met eerlijke en inspirerende verhalen. Leer van elkaars ervaringen tijdens de interactieve sessies en ga met een gezonde dosis digital kennis weer naar huis.

Meer informatie over het Digital Friday Event vind je op www.mrktng.nl/digitalfriday

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
hoe krijg je de belofte van AI werkend
24 jan

Door PvKO in Doetinchem

Hoe krijg je de belofte van AI werkend? 

Bekijk evenement:
Marketing Insights onderzoek en analytics
24 jan

Door MOA in Doetinchem

Marketing Insights, onderzoek en analytics

Bekijk evenement:
Klant energieke organisatie
24 jan

Door Beeckestijn Business School in Doetinchem

De klant energieke organisatie

Bekijk evenement:
Contact