Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

De klant is koning. En dat verwacht hij terug te zien in de (online) klantenservice van organisaties. Snel en persoonlijk contact is de norm. De lat ligt hoog. Het gaat niet alleen om je klanten tevreden houden, de uitdaging is om ze ook voor langere tijd bij je te houden.

Vind de balans tussen chatbots en persoonlijk contact

Hoe kun je als organisatie koning klantcontact worden? Dat vertellen RTL en VodafoneZiggo je in één middag tijdens dit exclusieve online event van Frankwatching.

Digital Customer Service uit de praktijk

Angela Muradin van RTL en Robin Hogenkamp van VodafoneZiggo gaan dieper in op hun uitdagingen, learnings en successen op het gebied van digital customer service. Ook delen ze je hoe je aan de hoge klantverwachtingen kunt voldoen en hoe je het digitale klantcontact op de beste manier inricht, automatiseert én personaliseert.

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
verbindingsfestival-2022
7 jul

Door Acquire Publishing B.V. in

Verbindingsfestival 2022

Bekijk evenement:
Duurzame inzetbaarheid in klantcontact
7 jul

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

De do’s en don’ts van het automatiseren van klantcontact

Bekijk evenement:
freelanceFest
8 jul

Door Fring.Work in

FreelanceFest

Bekijk evenement:
Contact