Laden Evenementen

De klant energieke organisatie

Hoe maak je vandaag de dag optimaal gebruik van de feedback van klanten in je organisatie? Hoe zorg je ervoor dat deze feedback wordt omgezet naar de juiste klantgerichte verbeterplannen? Met losse plannen en projecten proberen organisaties de verandersnelheid van de markt bij te houden. Er wordt veel tijd en energie in gestopt en toch laten die verbeteringen vaak lang op zich wachten. De vraag is hoe dit komt. In de allereerste presentatie van het nieuwe boek van Sonja StalfoortDe klant energieke organisatie” wordt ingegaan op deze vraagstelling.

Klant energie

Aan de hand van cases, de resultaten van het klant energieke onderzoek en nieuwe modellen, wordt uitgelegd hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden. Immers, veel energie gaat verloren door het gebrek aan samenhang in de organisatie én omdat een belangrijke energiebron vrijwel onbenut blijft: klant-energie. Organisaties die in staat zijn deze energie door hun organisatie te laten stromen, noem je een klant energieke organisatie.

Clinic

Het volgende komt aan bod tijdens deze inspirerende clinic:

  • De werking van het klant energieke stroomschema. De basis voor iedere organisatie om de feedback van klanten door de organisatie te kunnen laten stromen.
  • De werking van het klant-energiemodel. Hoe ontwikkel je de juiste klantgerichte verbeterplannen?
  • De resultaten uit het klant energieke onderzoek worden besproken. Dit is de allereerste presentatie over het onderzoek met onder andere inzicht in de energielekken en energiegevers van een organisatie.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
hoe krijg je de belofte van AI werkend
5 feb

Door PvKO in Leusden

Hoe krijg je de belofte van AI werkend? 

Bekijk evenement:
Marketing Insights onderzoek en analytics
5 feb

Door MOA in Leusden

Marketing Insights, onderzoek en analytics

Bekijk evenement:
Digital Love
5 feb

Door Forum Groningen in Leusden

Digital Love en kunstmatige intelligentie

Bekijk evenement:
Contact