Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Hoe gebruik je data en slimme technologie voor het optimaliseren van klantcontact? Kom luisteren naar twee realistische praktijkcases en leer de do’s en don’t van het automatiseren van klantcontact.

Het KSF ondersteunt deze middag met discussies & stellingen op het gebied van data en automatisering en er wordt afgesloten met een gezellige netwerkborrel.

Helan case (OZ & Partena fusie)

Maak kennis met Helan, een Belgisch ziekenfonds, en krijg inzicht in hoe zij tijdens de drukte van een fusie er toch voor zorgen dat klanten op een juiste en snelle manier geïnformeerd worden. De customer service agent staat hierin centraal. Hoe kan je hen ondersteunen via slimme technologie? Wat zijn de do’s en don’ts die hun traject typeren?

Halfords case – ‘Het gebruik van interactie analyse voor het ontwerp van een optimale klantcontact strategie’

Ontdek hoe Webhelp Halfords heeft geholpen inzichten uit conversaties met klanten te gebruiken om een contactstrategie te ontwerpen die de waarde van zowel menselijke als geautomatiseerde ondersteuning optimaliseert. In deze sessie deelt Kika Welvaart praktijkvoorbeelden waarin Natural Language Processing (NLP) en interactie analyse worden gebruikt om vernieuwende oplossingen voor organisaties en hun klanten te creëren.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
data-driven-marketing
8 dec

Door FrankWatching in Doorn

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
de-beste-werkplek-voor-klantcontactmedewerkers
8 dec

Door Klantenservice Federatie (KSF) in Doorn

De beste werkplek voor klantcontactmedewerkers

Bekijk evenement:
Inclusief-onderzoek
15 dec

Door Gebruiker Centraal in Doorn

Het belang van inclusief onderzoek

Bekijk evenement:
Contact