Laden Evenementen

In een korte en krachtige sessie laat Paul Gremmen, strateeg bij Contenture, je zien hoe je data & content slimmer kunt inzetten. En wat dat doet voor jou als communicatiespecialist.

Datagedreven communicatie

  • Hoe kunnen data je helpen om jouw communicatiedoelen te realiseren?
  • Hoe voorkom je reputatieschade met een blind spot analyse?
  • Hoe bereik je mensen wél in deze emotiemaatschappij vol desinformatie?

Na deze online kennis-sessie weet je:

  • Waarom data zorgt voor betere resultaten van communicatie
  • Welke data-inzichten je contentstrategie verbeteren
  • Hoe deze inzichten bijdragen aan effectieve content
  • Hoe je meer rendement haalt uit je communicatiebudget

Smart content

Paul laat je zien hoe je met smart content meer impact maakt op de doelgroep. Dit wordt uitgelegd aan de hand van:

  • Databronnen en -soorten
  • Duiding van inzichten
  • Vertaling naar content
  • Best practices (case RIVM: hoe smart content bijdraagt aan de stijgende vaccinatiegraad in   Nederland)

Na de presentatie zorgt moderator Maarten Ros, head of business van Contenture, dat er volop ruimte is om je vragen te stellen.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Citymarketing
16 mei

Door Het Netwerk Citymarketing in

Nationaal Congres Citymarketing 2022

Bekijk evenement:
Veranderkunde
17 mei

Door ManagementBoek in

Collegereeks: Veranderkunde

Bekijk evenement:
churn-door-middel-van-data-science
18 mei

Door Beeckestijn Business School in

Churn voorspellen en verlagen d.m.v. data science

Bekijk evenement:
Contact