Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Kanaalstrategie

Als organisatie heb je steeds vaker 24/7 en via verschillende wegen contact met je klanten. Voor één ervaring en een consistente merkbeleving is samenhang tussen alle kanalen essentieel. Met een uitgebalanceerde kanaalstrategie maakt je dat waar.

Hoe biedt je een naadloze en consistente klantervaring tussen al je communicatiekanalen, online én offline? Oók wanneer kanalen binnen jouw organisatie niet centraal gemanaged worden? Dat realiseer je niet (alleen) met een contentstrategie. Daar heb je een kanaalstrategie voor nodig.

Customer Journey

Tijdens de webinar Kanaalstrategie op 14 mei leer je niet alleen hoe je de juiste kanalen kiest voor alle fases van de journeys en het doel, de rol en positionering van elk kanaal bepaalt. Je ontdekt ook hoe je de kanaalkeuze van/voor je doelgroep ondersteunt en zo aan elk klantcontact waarde toevoegt.

Met een kanaalstrategie maak je de verwachtingen van je klanten over jouw organisatie waar. Of het nu gaat om een persoonlijke beleving of om een antwoord op een eenvoudige vraag.

De combinatie theorie en praktijk, doelgericht en (samen)werken werkt heel goed. – Pascale van Ommeren, Havenbedrijf Amsterdam

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Citymarketing
16 mei

Door Het Netwerk Citymarketing in

Nationaal Congres Citymarketing 2022

Bekijk evenement:
Veranderkunde
17 mei

Door ManagementBoek in

Collegereeks: Veranderkunde

Bekijk evenement:
churn-door-middel-van-data-science
18 mei

Door Beeckestijn Business School in

Churn voorspellen en verlagen d.m.v. data science

Bekijk evenement:
Contact