Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Customer Experience & Customer Journey

Bijna iedere organisatie is in min of meerdere mate wel bezig met klantbeleving. De ambities op dit gebied, vertaald in CX doelen, klantbeloften en kleurrijke Customer Journeys vrolijken menig kantoormuur op. De vraag is echter, is het ook al gelukt om de klant hiermee vrolijker te stemmen?

Te vaak worden de genoemde CX doelstellingen, klantbeloften en customer journeys nog stille getuigen van de geformuleerde ambitie. Het lukt onvoldoende om ze van papier af te krijgen en om te zetten tot concrete acties en klantgericht gedrag van medewerkers. Er is meer nodig dan alleen fancy termen als customer journey experts, CX designers en klantspecialisten om een organisatie echt klantgerichter te maken.

Maak het verschil

In deze clinic aan de Beeckestijn Business School zal Kees Kerkvliet, Managing Director van klantbelevingsbureau TOTE-M, ingaan op vragen als: Hoe maak je een medewerker trots en betrokken door hem/haar ‘aan te zetten’ op de klant? Hoe kunnen de medewerkers het verschil maken voor de klant? En… hoe krijg je de CX-plannen en customer journeys van papier af en in hoofden en harten van de medewerker?

Resultaat: een voor de klant merkbaar verbeterde klantbeleving waarin hij/zij zich gekend en erkend voelt, relevante interacties heeft en graag terugkomt.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Sleutelfiguren bij ontwikkeling
1 dec

Door Gebruiker Centraal in Leusden

Je doelgroep écht bereiken? Maak gebruik van sleutelfiguren

Bekijk evenement:
data-driven-marketing
8 dec

Door FrankWatching in Leusden

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
de-beste-werkplek-voor-klantcontactmedewerkers
8 dec

Door Klantenservice Federatie (KSF) in Leusden

De beste werkplek voor klantcontactmedewerkers

Bekijk evenement:
Contact