Laden Evenementen

Verbinding is overal. Je kunt dit letterlijk opvatten door dingen aan elkaar te lijmen, hechten of koppelen, maar ook figuurlijk in de vorm van een brug slaan, het voeren van een telefoongesprek of het aangaan van een relatie. Echt contact maken dus. Ook dat kan gelukkig op meerdere manieren. Door je klanten een experience te bieden, middels goede klantenservice, met ondersteuning van technologie (AI) of op een dieper niveau via breinstimuli bijvoorbeeld.

CustomerFirst

Op het programma van het CustomerFirst Congres 2020 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij écht contact maken met hun klanten.

Met ruim 7 jaar ervaring als manager van verschillende klantenservices is Rinus Verhart een dagvoorzitter die snapt hoe belangrijk het bieden van service aan klanten is. Met Rinus als dagvoorzitter kan je rekenen op een lach en een heldere begeleiding door de dag heen.

Multichannel

Victoria van Keulen, Customer Support Center manager van IKEA Nederland, vertelt tijdens haar sessie hoe ze met haar team is omgegaan met de stijgende volumes die de multichannel transformatie van IKEA met zich meebrengt. “De oplossing is niet meer mensen aannemen maar wel om dingen anders te doen; met een helder plan, sterke beïnvloeding van de rest van de organisatie en digitale tools. Zo ontstaat er ruimte voor wat echt belangrijk is.​”

Teleperformance

Digital Development Manager Tom Mac-Kenzie vertelt hoe Teleperformance door middel van de TAP-aanpak (Technology, Analytics, Process Excellence) de doelstellingen van het verhogen van klanttevredenheid, gecombineerd met kostenverlaging, weet te bereiken.

Verbinding

Met ‘Connecting your world’ als purpose is verbinden het bestaansrecht van Schiphol: Nederland zo goed mogelijk verbinden met de rest van de wereld, om zo bij te dragen aan de welvaart en het welzijn in Nederland en daarbuiten. Om passagiers die via Schiphol reizen een optimale en consistente beleving te bieden is ook verbinding nodig. Verbinding met de passagier om continu goed te luisteren en te leren wat werkelijk belangrijk is, evenals verbinding tussen alle bedrijfsonderdelen en afdelingen om als klantgerichte organisatie samen te werken aan het leveren van deze klantbeleving. Berend-Jan Rietveld, Head of Passenger Experience bij Schiphol Group, vertelt in deze sessie hoe zij met alle partners zoals luchtvaartmaatschappijen, winkels, douane en security samenwerken aan het passagiersproces.

Evolutie

Filosoof & cabaretier Paul Smit is een van de meest gevraagde sprekers van Nederland. Hij combineert humor en inhoud en gaat in op thema’s als samenwerking, innovatie, beïnvloeding & verandering. Paul studeerde af op de ‘Evolutie van het menselijk bewustzijn’ en schreef boeken over filosofie, psychologie en neurowetenschap.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
digitaal communiceren
14 mei

Door Digital Wednesday in Kamerik

Digitaal Communiceren tijdens COVID-19

Bekijk evenement:
Innovatie NZA
14 mei

Door Nederlandse Zorgautoriteit in Kamerik

NZa InnovatieFest – geannuleerd

Bekijk evenement:
Innovatie in crisistijd - Webinar
14 mei

Innoveren in crisistijd – Webinar Patrick van der Pijl

Bekijk evenement:
Contact