Laden Evenementen

Customer Experience

Een klant wil gewoon goed geholpen worden. Gehoord worden, niet buitengesloten, het goed doen, daar gaat het om. Organisaties kunnen daar op inspelen zoals loyaliteit vergroten door optimale connectie, herbezinnen op sociale en maatschappelijke relevantie en strategisch toepassen van technologie. Om mee te blijven doen komende jaren moeten bedrijven onverminderd ambitieus blijven, en klanten écht te leren begrijpen, in de volle breedte.

Kom alles te weten over de veranderende klantbehoeften, het effectief gebruik van klantgegevens de nieuwste technologieën en hoe je een echte relatie met jouw klant creëert. Experts en customer experience professionals delen hun ‘lessons learned’ en beste praktijkvoorbeelden. Tijdens het driedaagse customer experience event staan verschillende branches centraal met ieder hun eigen unieke programma.

Verschillende branches tijdens deze 3 dagen:

  • Zorga
  • Publieke Sector
  • Retail
  • Finance
  • Universeel
  • Business to Business

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
AI Gezondheidszorg
28 sep

Door Nederlandse AI Coalitie in

AI/Tech in a day | Gezondheid & Zorg editie

Bekijk evenement:
innovatie
28 sep

Door Dell Technologies in

Innovatie technologie

Bekijk evenement:
Leiderschap
28 sep

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

Webinar: Leiderschap

Bekijk evenement:
Contact