Laden Evenementen

Customer Journey

Hoe kun je als professional de klant de juiste ervaring geven en welke tools kunnen daar bij helpen? Bijna alle bedrijven geven aan dat de klant nummer 1 staat, maar hoe kun je deze ‘customer journey’ dan het beste managen?

Tijdens dit event wordt er uitgebreid ingegaan op de verschillende soorten CX software die hiervoor nodig zijn, hoe ze geïmplementeerd moeten worden en hoe we met de klant kunnen communiceren. Naast inspirerende Keynote sprekers is er ook veel ruimte voor sessies met heldere CX praktijkvoorbeelden die na afloop ook in het eigen bedrijf toegepast kunnen worden.

Voor welke functies is het bedoeld?

Het programma is vooral opgesteld voor marketing managers & medewerkers, customer service & webcare professionals, digital & online marketeers, content producers, communicatieadviseurs, innovation managers, customer journey experts, managers digital transformation, content managers, webredacteurs en andere online professionals.

Digitale toolkit

Iedere deelnemer krijgt na afloop van het event een gratis toolkit waarmee je praktisch aan de slag kunt en jij je verder kunt verdiepen in de materie. De toolkit bevat:

  • Cases
  • Whitepapers (PDF)
  • Design tools
  • Informatie over producten en diensten van de sponsoren van dit evenement

 

Save the date en houd deze pagina in de gaten voor meer informatie!

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Bingemarketing - content marketing a la Netflix
30 sep

Door Media Villa Arnhem in Leusden

Bingemarketing: Content marketing á la Netflix

Bekijk evenement:
Succesvol community
30 sep

Door Beeckestijn Business School in Leusden

Hoe zet je een community op en maak je deze succesvol?

Bekijk evenement:
Marketing automation
30 sep

Door Stichting 038 Digital in Leusden

Marketing Automation

Bekijk evenement:
Contact