Laden Evenementen

Hoe kun je als professional de klant de juiste ervaring geven en welke tools kunnen daar bij helpen? Bijna alle bedrijven geven aan dat de klant op nummer 1 staat, maar hoe kun je deze ‘customer journey’ dan het beste managen?

Customer Experience

Een klant wil gewoon goed geholpen worden. Gehoord worden, niet buitengesloten, het goed doen, daar gaat het om. Organisaties kunnen daar op inspelen zoals loyaliteit vergroten door optimale connectie, herbezinnen op sociale en maatschappelijke relevantie en strategisch toepassen van technologie. Om mee te blijven doen komende jaren moeten bedrijven onverminderd ambitieus blijven, en klanten écht te leren begrijpen, in de volle breedte.

Kom alles te weten over de veranderende klantbehoeften, het effectief gebruik van klantgegevens de nieuwste technologieën en hoe je een echte relatie met jouw klant creëert. Experts en customer experience professionals delen hun ‘lessons learned’ en beste praktijkvoorbeelden. Tijdens het driedaagse customer experience event staan verschillende branches centraal met ieder hun eigen unieke programma.

Verschillende branches tijdens deze 3 dagen:

Betrokken, inlevend én digitaal communiceren

Iedereen heeft wel eens als inwoner met de gemeente te maken. Het is voor zowel gemeente als voor inwoners belangrijk om het contact zo goed mogelijk te laten verlopen. Een gemeente kent echter vele verschillende inwoners. Ieder met eigen wensen, betrokkenheid en (digitale) communicatievoorkeuren. De nieuwe Omgevingswet vraagt ook méér communicatie en zorgt voor participatie. Hoe kun je als gemeente, als voorbeeld van een organisatie uit de publieke sector, nu op een betrokken, inlevende en op digitale wijze communiceren met inwoners? Arne Keuning deelt zijn bevindingen uit onderzoek, aanpak en tips op 28 september.

Innovatie in de zorg

Philips is het meest innovatieve gezondheidstechnologiebedrijf wereldwijd. Zij investeren dan ook fors in research en development op het gebied van kunstmatige intelligentie, zelflerende systemen en virtual reality om de gezondheidszorg te verbeteren. In de ogen van Philips is innovatie alleen relevant als deze meerwaarde oplevert voor de zorginstelling of -verlener zelf en de patiënten.

Pieter de Meer, PR & Communicatie Manager,  geeft een kijkje achter de schermen in de laatste ontwikkelingen op het gebied van welzijn en de gezondheid van patiënten, of dit nu vanuit huis of in het ziekenhuis is en de impact van de zorg op de artsen en verpleegkundigen. Interessante ontwikkelingen, zeker vanuit het oogpunt van de patiëntenbeleving.

Customer Experience in Business to Business

De B2B customer experience dan wel B2B klantbeleving is een factor die het verschil kan maken voor jouw bedrijf. Een verbeterde klantervaring is namelijk nauw verbonden met verhoogde inkomsten en andere voordelen. Ben je op zoek naar manieren om je B2B-klantervaring te verbeteren en wil je alle voordelen die daarbij horen? Ontdek waar je je focus moet leggen tijdens de live-stream Customer Experience in Business to Business op 30 september.

Voor wie?

Het programma is vooral opgesteld voor marketing managers & medewerkers, customer service & webcare professionals, digital & online marketeers, content producers, communicatieadviseurs, innovation managers, customer journey experts, managers digital transformation, content managers, webredacteurs en andere online professionals.

 

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Top toerisme
28 sep

Door Toerisme Top in

Nationale Toerisme Top

Bekijk evenement:
Interactieve sessie klantreis inwoner gemeente
29 sep

Door Upstream in

De perfecte klantreis van inwoners

Bekijk evenement:
The Next Web Conference
1 okt

Door The Next Web in

The Next Web Conference (EN)

Bekijk evenement:
Contact