Laden Evenementen

Beeckestijn Business School nodigt je uit voor de gratis clinic “Customer experience beyond the pandemic” door Tom de Ruyck.

We leven in een razendsnel veranderende wereld. En de pandemie heeft die verandering alleen nog maar versneld!

Customer Experience

Hoe zorg je ervoor dat je je klanten de digitale ervaring kan leveren die ze verwachten? Vandaag én morgen? Hoe differentieer je jouw aanbod tegenover dat van de concurrentie door inzet van technologie, menselijke empathie en een brede waaier aan producten/diensten die jouw onmisbaar maakt in het leven van jouw klant?

Tom de Ruyck praat je in deze clinic bij over de trends in CX voor de pandemie én van daar naar hoe de pandemie een aantal daarvan in een heel sterke stroomversnelling heeft gebracht. Ook besteed hij aandacht aan welke nieuwe verwachtingen klanten hebben sinds de pandemie.

Onderwerpen die aan bod komen

  • Trends in technologie: vandaag en morgen
  • Veranderende klanten verwachtingen sinds de pandemie
  • De ‘life journey’ van de klant én wat je ermee moet
  • De waarde propositie van morgen

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Direct Duideiljk Tour
12 mei

Door Direct Duidelijk Tour in

Diverse samenleving vraagt om inclusieve communicatie: #hoedan?

Bekijk evenement:
Versneld veranderen
17 mei

Door Betterday in

Powerclass Versneld veranderen

Bekijk evenement:
maak je team beter
17 mei

Door ManagementBoek in

Online training: Zo maak je je team veel beter!

Bekijk evenement:
Contact