Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Beeckestijn Business School nodigt je uit voor de gratis clinic “Customer experience beyond the pandemic” door Tom de Ruyck.

We leven in een razendsnel veranderende wereld. En de pandemie heeft die verandering alleen nog maar versneld!

Customer Experience

Hoe zorg je ervoor dat je je klanten de digitale ervaring kan leveren die ze verwachten? Vandaag én morgen? Hoe differentieer je jouw aanbod tegenover dat van de concurrentie door inzet van technologie, menselijke empathie en een brede waaier aan producten/diensten die jouw onmisbaar maakt in het leven van jouw klant?

Tom de Ruyck praat je in deze clinic bij over de trends in CX voor de pandemie én van daar naar hoe de pandemie een aantal daarvan in een heel sterke stroomversnelling heeft gebracht. Ook besteed hij aandacht aan welke nieuwe verwachtingen klanten hebben sinds de pandemie.

Onderwerpen die aan bod komen

  • Trends in technologie: vandaag en morgen
  • Veranderende klanten verwachtingen sinds de pandemie
  • De ‘life journey’ van de klant én wat je ermee moet
  • De waarde propositie van morgen

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Inclusief-onderzoek
15 dec

Door Gebruiker Centraal in

Het belang van inclusief onderzoek

Bekijk evenement:
Travel Congress 2023
10 jan

Door Jaarbeurs in

Travel Congress 2023

Bekijk evenement:
Winterfestival klantgericht ondernemen
23 jan

Door PvKO in

PvKO Winterfestival

Bekijk evenement:
Contact