Laden Evenementen
  • Dit event is voorbij.

Bijna alle organisaties geven aan dat de klant nummer 1 staat, maar hoe kun je deze ‘customer journey’ dan het beste managen? Het congres ‘Customer Experience in One Day’ gaat uitgebreid in op de verschillende soorten CX software die hiervoor nodig zijn, hoe ze geïmplementeerd moeten worden en hoe we met de klant kunnen communiceren. Naast inspirerende keynote sprekers veel ruimte voor sessies met heldere CX praktijkvoorbeelden die na afloop ook in het eigen organisatie toegepast kunnen worden.

Digital CX & Martech

De verwachtingen van bijna alle consumenten worden door bedrijven als Amazon, Uber en AirBnB steeds hoger gelegd. De digitale ‘customer experience’ bepaalt steeds vaker of een bedrijf nog bestaansrecht heeft. Wat komt er allemaal bij kijken om deze klant ervaringen te managen? En wat wordt de impact van ‘machine learning’ en AI op de toekomst van CX?

Als professional kun je echter niet zonder ondersteuning van goede software tools. De Marketing Technology Landscape Supergraphic bestaat echter uit al meer dan 7000 bedrijven! Welke moet je kiezen en welke tools zijn onmisbaar om de ‘customer lifecycle’ van jouw klanten effectief te managen?

CX in B2B?

Customer Experience Management wordt steeds belangrijker voor zakelijke klanten (B2B), want ook hun beslissingen worden niet alleen rationeel genomen. Ook emotionele aspecten spelen een rol. Iedereen kent de sales funnel, maar zou het niet mooi zijn als we meer zicht hebben op de werkelijke ‘buyer journey’ die relevante stakeholders afleggen?

Inspirerende sprekers en programma

Op het congres ‘Customer Experience in One Day’ spreken Adrian Swinscoe (auteur Punk CX), Lotte Willemsen (AI expert) en Ron Simpson (The Avocado Show). Er zijn speciale B2B tracks en praktische workshops waaronder van Theo van der Steen van Underlined. Laat je verder inspireren door FBTO, ERA Nederland, NS, De Bijenkorf, DAS, Travix, de Volksbank en dagvoorzitter Sydney Brouwer.

Tijdens het congres is ook de uitreiking van de CX Awards 2019. Bekijk meer op de congreswebsite of lees de blog over ‘De klant laat zich niet sturen‘.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
hoe krijg je de belofte van AI werkend
19 sep

Door PvKO in Bussum

Hoe krijg je de belofte van AI werkend? 

Bekijk evenement:
Marketing Insights onderzoek en analytics
19 sep

Door MOA in Bussum

Marketing Insights, onderzoek en analytics

Bekijk evenement:
Klant energieke organisatie
19 sep

Door Beeckestijn Business School in Bussum

De klant energieke organisatie

Bekijk evenement:
Contact