Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Customer experience

Belangstelling voor Customer Experience binnen B2B komt in een stroomversnelling. Als gevolg van de versnelde digitalisering moeten B2B organisaties Customer Experience hoog op de agenda zetten.

Tijdens deze Digital Friday zal Hans Molenaar ingaan op de verschillen tussen klantbeleving in de B2C versus B2B. Er komen diverse voorbeelden uit zowel de zakelijke dienstverlening, groothandel, als industrie aan bod. Hij zal concreet per bedrijfstak aangeven waar snelle winst te behalen is op het gebied van Customer Experience.

Hans Molenaar

Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Daarnaast is hij als ondernemer actief in recreatief vastgoed en in een aantal startups. Hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs.

In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, 404-network, Selligent, E-banking solutions en Hanco) b2b marketing en  salesmanagement posities vervuld. Hans is vijftien jaar voorzitter geweest van het Platform Innovatie in Marketing en initiatiefnemer van het Marketingtrendrapport, Marketingwetenschapsprijs en de Marketeer of the Year.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Sleutelfiguren bij ontwikkeling
1 dec

Door Gebruiker Centraal in

Je doelgroep écht bereiken? Maak gebruik van sleutelfiguren

Bekijk evenement:
data-driven-marketing
8 dec

Door FrankWatching in

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
de-beste-werkplek-voor-klantcontactmedewerkers
8 dec

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

De beste werkplek voor klantcontactmedewerkers

Bekijk evenement:
Contact