Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Customer experience

Belangstelling voor Customer Experience binnen B2B komt in een stroomversnelling. Als gevolg van de versnelde digitalisering moeten B2B organisaties Customer Experience hoog op de agenda zetten.

Tijdens deze Digital Friday zal Hans Molenaar ingaan op de verschillen tussen klantbeleving in de B2C versus B2B. Er komen diverse voorbeelden uit zowel de zakelijke dienstverlening, groothandel, als industrie aan bod. Hij zal concreet per bedrijfstak aangeven waar snelle winst te behalen is op het gebied van Customer Experience.

Hans Molenaar

Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Daarnaast is hij als ondernemer actief in recreatief vastgoed en in een aantal startups. Hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs.

In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, 404-network, Selligent, E-banking solutions en Hanco) b2b marketing en  salesmanagement posities vervuld. Hans is vijftien jaar voorzitter geweest van het Platform Innovatie in Marketing en initiatiefnemer van het Marketingtrendrapport, Marketingwetenschapsprijs en de Marketeer of the Year.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
content-conference
30 jun

Door FrankWatching in

Content Conference 2022

Bekijk evenement:
UX-Design
30 jun

Door Logeion in

UX-design voor communicatieprofessionals

Bekijk evenement:
verbindingsfestival-2022
7 jul

Door Acquire Publishing B.V. in

Verbindingsfestival 2022

Bekijk evenement:
Contact