Laden Evenementen

De laatste ontwikkelingen op het gebied van Digital Experience , Customer Experience (CX), data driven CX, CX-technologie en Employee Experience komen aan bod tijdens de Customer Experience Estafette. Voor zowel B2B, B2C als non-profit is kennis en kunde van de laatste ontwikkelingen op het gebied op het gebied van Customer Experience management onmisbaar.

Customer Experience

Experts en professionals delen hun ‘lessons learned’ en beste praktijkvoorbeelden over de keuzes die je kunt maken om jouw klantbelevingsstrategie verder te optimaliseren. Gedurende dit meerdaagse customer experience event staan verschillende CX thema’s en branches centraal met ieder hun eigen unieke programma.

Kies het dagdeel dat bij jouw interesse past of volg ze allemaal! Hieronder vind je een greep uit het programma.

CX in de praktijk: Masterclass & Award Cases

Op maandag 13 september start de estafette met een masterclass van 45 minuten. In deze masterclass leer je hoe je jouw organisatie inricht om impactvolle customer experiences te realiseren.

Daarna volgen er drie presentaties van praktijkcases door de genomineerden voor de Customer Experience strategie Professional (van Beeckestijn Business School) van het Jaar. Deze praktijkcases dienen echt concrete resultaten op te leveren voor klanten en voor de organisatie een positieve business case. De genomineerden worden beoordeeld door een vakjury maar ook het publiek krijgt de kans om mee te beslissen wie de winnaar wordt!

Datadriven Customer Experience management

Het neerzetten van een goede klantbeleving is al een hele grote uitdaging. Het managen van customer journey’s nog een veel grotere. Emotie en subjectiviteit spelen een belangrijke rol in het customer experience vakgebied. Hoe zorg je ervoor dat je aan de juiste knoppen draait? De uitdaging is zowel de klantbeleving te verbeteren als meer waarde te genereren voor de organisatie. Alsook uit je data de juiste insights halen en deze doorvertalen naar verbeteringen in de customer experience. Dit thema staat centraal in deze estafettesessie op dinsdag 14 september.

Customer Experience Technologie

Veel organisaties worstelen met de vraag hoe je de juiste technologie kiest om de customer experience te verbeteren. Er is een stortvloed aan applicaties en technologieën over organisaties heen gespoeld. Variërend van Internet of Things, Virtual Reality, Augmented Reality, Chatbots, Voice, en niet te vergeten Artificial Intelligence. Allemaal kunnen ze bijdragen aan een betere customer experience. De grote vraag is hoe gebruik je deze technologieën zodanig dat de klant als ook de organisatie hier blij van wordt? En hoe zorg je dat medewerkers betrokken blijven? Ook deze estafettesessie kun je bijwonen op dinsdag 14 september.

Betere klantbeleving in de publieke sector

Citizen Engagement is van groot belang in de publieke dienstverlening. Tijdens deze sessie van de CX estafette op donderdag 16 september, leer je meer over hoe je communicatie en interactie met burgers naar een hoger niveau kunt brengen. Betere interactie met burgers leidt tot prettigere samenwerking en hogere betrokkenheid. Professionals uit de publieke sector laten je aan de hand van voorbeelden zien hoe en waarom je met het betrekken van burgers de openbare dienstverlening kunt verbeteren. Je krijgt te zien hoe je met innovatieve technologische oplossingen zoals kunstmatige intelligentie, selfservice en social media, zowel de dienstverlening als citizen engagement naar een hoger plan tilt.

The future of Customer Experience

Het is duidelijk dat Covid-19 de transitie naar een meer digitale klantbediening heeft versneld. Maar hoe houd je als organisatie oog voor de menselijke maat terwijl de technologie leidend is? Gaat purpose denken in 2022 een dominante factor worden in klantbeleving? In de future of customer experience verken je samen met CX experts de toekomst van customer experience. Hiermee wordt de estafette afgesloten.

 

 

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Het grootste kennisfestival van Nederland
16 sep

Door Het Grootste Kennisfestival in

Het Grootste Kennisfestival van Nederland

Bekijk evenement:
Social-service
16 sep

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

Social dilemma: Social service en privacy

Bekijk evenement:
Upstream Festival
20 sep

Door Upstream Festival in

Upstream Festival

Bekijk evenement:
Contact