Laden Evenementen
  • Dit event is voorbij.

Elke organisatie heeft het in haar kernwaarden staan om de klant centraal te stellen. Klanten en klantrelaties veranderen voortdurend. Tech-giganten als Amazon en Coolblue zorgen voor sublieme klantervaringen en briljante service. Klanten raken gewend aan maatwerk, snelheid en een service van topniveau. En verwachten dat daarna ook bij jouw organisatie. Goed is niet goed genoeg, subliem is de nieuwe standaard.

Geheimen en gewoonten van kampioenen in klantgerichtheid

Wat zijn de geheimen en gewoonten van bedrijven in de Champions League van klantgerichtheid? Wat doen ze écht anders? En wat kun jij daarvan leren? Steven van Belleghem beantwoordt deze vragen in het fonkelnieuwe seminar ‘Customer Champions’ en geeft tips waarmee elke organisatie nú aan de slag moet.

Succesvol en klantgericht zijn in 2020?

Volgens Steven van Belleghem moeten organisaties aan 3 belangrijke aspecten voldoen om klantgericht en succesvol te zijn in 2020:

  1. Extreme focus op klantgerichtheid
  2. Technologie beheersen en benutten
  3. “Selling without selling’. Op het juiste moment een relevante boodschap geven.

Customer Champions op podium

Naast professor, ondernemer, spreker, auteur en expert Steven van Belleghem staan op het seminar ook Duncan Wardle van Disney, Pieter Zwart van Coolblue en Jos Burgers op het podium.

Duncan Wardle vertelt over de innovaties waarmee hij Disney’s customer experience naar de absolute wereldtop bracht. Hij toont aan dat je met de juiste ideeën en daadkracht ook een magische customer experience kunt bouwen voor je klanten.

Pieter Zwart vertelt over de obsessieve focus op klanttevredenheid bij Coolblue en over hoe je een klantgedreven cultuur in je organisatie bouwt en vasthoudt.

Jos Burgers is is de expert op gebied van klantgerichtheid in Nederland. Met zijn boeken als “Eén fan per dag“, “Klanten zijn eigenlijk net mensen” en “Klantgerichtheid” staat hij steevast in de top 5 van bestverkochte managementboeken. Hij weet zijn kennis over het belangrijkste bezit van je organisatie, nl. ‘klanten‘,  op het podium met eye-openers en praktische tips te vertalen.

Bezoekers van het seminar ‘Customer Champions‘ ontvangen ook het boek ‘Customers the day after tomorrow‘ van Steven van Belleghem.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Digitale vaardigheden in de zorg
20 nov

Door ECP in Amsterdam

Digitale vaardigheden in de zorg

Bekijk evenement:
Communicatie Congres
20 nov

Door Adformatie in Amsterdam

Communicatie Congres

Bekijk evenement:
Digital Wednesday Voice Marketing
20 nov

Door Digital Wednesday in Amsterdam

Digital Wednesday | Voice Marketing

Bekijk evenement:
Contact