Laden Evenementen

Hét event over chat, messaging, voice, AI & chatbots.

Klanten en burgers willen contact via populaire en upcoming kanalen als live chat, messaging en voice en verwachten een respons die snel en persoonlijk is. Een verschuiving met forse impact op de customer service, marketing en sales van organisaties. Wil je een futureproof contactstrategie en meer binding, loyaliteit en/of conversie? Mis het niet tijdens deze 4e editie: inspirerende keynotes, expertsessies, roundtables, demo’s & fun in de playground!

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
038 Digital Zwolle over Digitale Transformatie
17 sep

Door Stichting 038 Digital in Utrecht

038 Digital #3 Digitale transformatie

Bekijk evenement:
Student achter laptop
17 sep

Door Upstream in Utrecht

Webinar Social Media Analyse in het Hoger Onderwijs

Bekijk evenement:
KCC Congres 2019 - Menselijke factor in digitaal klantcontact
17 sep

Door CKC Seminars in Utrecht

KCC Congres 2019 – De menselijke factor in (digitaal) klantcontact

Bekijk evenement:
Contact