Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Conversational Conference

Tijdens de 7e editie van Conversational Conference ontdek je wat er speelt op het vlak van conversational AI en automatisering van klantcontact. Schuif aan bij inspirerende keynotes, neem deel aan praktische expertsessies en breid je netwerk (verder) uit.

Chat, messaging, voice, AI & chatbots

Mensen willen steeds sneller en directer contact met merken en organisaties. Dankzij digitale ontwikkelingen kun je klanten écht leren kennen en inspelen op hun behoeften. Hoe dragen chatbots, (social) messaging en voice bij aan de klantbeleving, service en resultaten van jouw organisatie? En hoe slaag jij erin om je customer service omnichannel in te richten en te automatiseren, maar toch ook persoonlijk te blijven communiceren?

Hoe virtuele agent Wout burgers en de politie verbindt

Om de verbinding met de maatschappij voor de toekomst te borgen, werkt de politie aan een omnichannel dienstverlening strategie. Belangrijk onderdeel: het in dienst nemen van de virtuele agent Wout. Wout maakt contact laagdrempeliger, de politie bereikt zo een bredere doelgroep. Caspar Doing vertelt over de eerste ervaringen en deelt de plannen voor de toekomst.

CliniClowns webcare: de kracht van persoonlijk contact

CliniClowns is 1 van de klantvriendelijkste goede doelen. De klantstrategie zit verweven in het DNA, wordt breed gedragen en sluit naadloos aan op de merkstrategie. Het draait allemaal om oprecht contact, voor een duurzame klantrelatie. Van de CliniClown die afstemt op de behoefte van kwetsbare mensen tot de super persoonlijke benadering via webcare en ‘happy calls’ naar donateurs. In een interactieve sessie delen Sarah Comajta, contentstrateeg & webcaremanager, en Chantal, fondsenwerver, hoe ook jij dit persoonlijke serviceniveau kunt behalen.

De Slimste Mens, of hoe je voice toepast in een game

Na de succesvolle app introduceerde KRO-NCRV in 2020 de populaire quiz volledig aangestuurd met je stem. Maar omdat het Google Home-gebruik achterblijft, willen ze de voice quiz implementeren in de app. Tijdens deze expertsessie op het Conversational Conference delen Lieneke Grollé, Innovatie Lead bij KRO-NCRV Digitaal & Marketing, en Kamil Afsar, software engineer en mede-oprichter van Pressplay, de learnings met betrekking tot het inclusief designen en de voice techniek.

Klantervaringen van spraakassistenten in contact centers

Organisaties zetten vol in op spraakassistenten in contactcenters. De verwachtingen zijn hoog: minder kosten, een lagere werkdruk en een hogere NPS. Maar hoe ervaren klanten dit? Wat gaat er goed, waar liggen de grootste kansen voor verbetering, en wat betekent dit voor organisaties? Een prikkelende sessie met een nieuw perspectief op de toekomst!

Carla Verwijmeren is partner bij Y.digital. Ze is bestuurder bij de Nederlandstalige Spraakcoalitie en de Nederlandse Organisatie voor Taal- en Spraaktechnologie.

Gebruik klantinteracties om waarde te leveren voor je bedrijf én je klant

Hoe kun je de juiste inzichten halen uit klantinteracties, en deze vervolgens vertalen naar acties voor een hogere klanttevredenheid, betere campagnes en meer sales? VANAD Engage & Underlined laten je zien hoe je meer businesswaarde kunt halen uit al jouw klantinteracties, met de inzet van conversational intelligence.

Bekijk hier het volledige programma van het Conversational Conference.

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
digitaal-werven
6 okt

Door Digitaal Werven in Utrecht

Digitaal-Werven Event

Bekijk evenement:
Direct-Duidelijk-Week
10 okt

Door Gebruiker Centraal in Utrecht

Direct Duidelijk Week

Bekijk evenement:
evenementen
10 okt

Door Respons in Utrecht

Nationaal Congres Evenementen

Bekijk evenement:
Contact