Laden Evenementen

Digitale strategie

Een excellente digitale strategie is key als het gaat om klantcontact. Hoe dragen voice en chatbots bij aan de bereikbaarheid, reputatie en klanttevredenheid van jouw organisatie? En hoe slaag je erin om je customer service team of contact center omnichannel in te richten, en tegelijk ook toch snel én persoonlijk te communiceren?

Conversational Conference

Tijdens de 6e (virtuele) editie van Conversational Conference ontdek je wat er speelt op het vlak van digitalisering en automatisering van klantcontact, mede onder invloed van de actuele veranderingen in de samenleving.

Schrijf je hier in om op de hoogte te blijven van de laatste updates.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Communicatie
21 jun

Door Logeion in

C-Week: Hét nationaal vakcongres voor communicatieprofessionals

Bekijk evenement:
HR-&-digitalisering
22 jun

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

HR & digitalisering : KSF Congres

Bekijk evenement:
pubquiz
22 jun

Door Gebruiker Centraal in

Gebruiker Centraal Pubquiz

Bekijk evenement:
Contact