- Dit evenement is voorbij.
Digitale strategie
Een excellente digitale strategie is key als het gaat om klantcontact. Hoe dragen voice en chatbots bij aan de bereikbaarheid, reputatie en klanttevredenheid van jouw organisatie? En hoe slaag je erin om je customer service team of contact center omnichannel in te richten, en tegelijk ook toch snel én persoonlijk te communiceren?
Conversational Conference
Tijdens de 6e (virtuele) editie van Conversational Conference ontdek je wat er speelt op het vlak van digitalisering en automatisering van klantcontact, mede onder invloed van de actuele veranderingen in de samenleving.
Voice
Er wordt steeds vaker via spraakopdrachten gezocht naar producten, diensten en informatie. Voice inzetten kan jouw organisatie behoorlijk wat opleveren. Zo heb je meer bereik en creëer je een hogere klanttevredenheid.
Sta je als organisatie aan de startlijn, of ben je klaar voor de nieuwste toepassingen op het vlak van voice assistants en andere spraakgestuurde technologie? Tijdens Conversational Conference houdt niemand minder dan Maarten Lens FitzGerald, dé Nederlandse voice-expert, een keynote over de belangrijkste voice-ontwikkelingen.
Maarten adviseert bedrijven en organisaties op hoog niveau over het inzetten van voice. Samen met onder andere Google, Achmea en ANBO verkent hij de mogelijkheden voor de doelgroep oudere volwassenen, met Project Zilver. Met de NPO als initiator start hij de Nederlandstalige Spraak Coalitie, om te werken aan een open, soeverein, inclusief en betrouwbaar spraaklandschap. Maarten is ook de auteur van het boek ‘Voice, de spraakrevolutie: inzichten en kansen’.
Verwachtingen managen
Organisaties hebben vaak onrealistische verwachtingen van voice en AI. De beloften die gemaakt worden kunnen daarom niet altijd waargemaakt worden. Dit omdat designers en product owners de spraakgestuurde producten zo menselijk mogelijk willen maken, en daarbij streven naar optimale functionaliteit, nauwkeurigheid en intelligentie.
Het ‘under promise, over deliver’-principe kan het verschil maken tussen falen en succes. In deze expertsessie tijdens het Conversational Conference, laat Phoebe Ohayon zien hoe dit in het creatie-, ontwikkel- en uitrolproces van toepassing is. Phoebe Ohayon is co-founder en head of design van Whoozy Agency. Door middel van een data-gedreven proces helpt ze bedrijven bij het ontwikkelen van een stem, persona en communicatiestrategie voor spraakgestuurde producten en services.
Schrijf je hier in om op de hoogte te blijven van de laatste updates.