Laden Evenementen

Chatbot

De manier waarop we online communiceren verschuift: van lezen & kijken naar het voeren van een dialoog. Dit alles is samen te vatten in het woord ‘conversational’. Chatbots zijn daarin een belangrijke onderdeel en zijn essentieel in je self service strategie. In deze clinic sluit Frank Bruijninckx van OBI4wan je aan op dit onderwerp en praat je bij over de laatste trends binnen conversational.

Clinic

De volgende onderwerpen komen aan bod in deze clinic:

  • Bots als essentieel onderdeel binnen je self service strategie
  • Bepalen van de juiste use cases
  • Bepalen van de juiste flows
  • Het meten en optimaliseren van de conversaties
  • De persona van jouw bot
  • Ideale hand-overs met live chat

Klantcontact

Frank Bruijninckx is zijn hele loopbaan druk met innovatie van klantcontact: electronic banking, callcenters, websites, webcare en sinds drie jaar ook met chatbots. De technologie op het gebied van bots is inmiddels zeer toegankelijk, waardoor Frank in een werksessie je al de eerste stappen gaat laten zetten. Frank bediende organisaties in alle branches en vervulde verschillende (interim) rollen in tientallen bedrijven. Momenteel is hij vooral druk met advies (strategie) en trainingen. Binnen zijn eigen organisatie OBI4wan is hij gangmaker van een Customer Success programma.

Dus zit je in de wereld van klantcontact of doe je iets met kanalenbeleid dan is deze clinic interessant voor jou!

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Informatie en ICT
1 mrt

Door Academy for Information & Management in

In-company leertafel; Informatie en ICT voor managementteams

Bekijk evenement:
Customer Experience
3 mrt

Door Beeckestijn Business School in

Richting geven aan CX in een internationale context

Bekijk evenement:
Digitalisering
4 mrt

Door Nyenrode Business Universiteit in

Masterclass Digitaal leiderschap bij de overheid

Bekijk evenement:
Contact