Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Digitale selfservice

Klanten worden geacht steeds meer gebruik te maken van digitale selfservice kanalen. Nummer 1 prioriteit is het voorkomen van onnodige contacten en tegelijkertijd klaar te staan voor klanten die echt hulp nodig hebben. Hoe krijg je dit voor elkaar? En welke projecten leveren het beste resultaat op voor jouw organisatie?

Kanaalsturing

Tijdens deze clinic leer je:

  • hoe je opportunities spot voor digitale selfservice?
  • ontdekken wat de echte oorzaak is waarom mensen afhaken tijdens digitale selfservice. Of waarom klanten digitale selfservice niet eens proberen.
  • wat je daar dan aan kan doen en hoe je de resultaten meet.
  • bebee
  • welk framework je kan inzetten om iedereen achter jouw project te krijgen.

Na deze clinic ben je klaar om concrete resultaten te behalen voor jouw organisatie!

Gijs Bos

Gijs Bos staat met één been in de digitale wereld en met het andere been in de wereld van klantenservice en telesales. Dankzij projecten bij grote organisaties in binnen- en buitenland heeft hij vele projecten zien slagen én falen. Door deze ervaringen kan Gijs organisaties laten accelereren. Gijs deelt zijn kennis met plezier.

Voor wie?

Ben jij een digitale product owner, manager van een customer supportteam, sales leider, innovatie manager of Customer Experience professional? En heeft jouw bedrijf minstens 10 medewerkers in het callcenter of op telesales? Dan is deze clinic interessant voor jou!

 

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Digitale-ontwikkelingen
29 nov

Door Logeion in Leusden

Digitale ontwikkelingen in communicatie

Bekijk evenement:
Sleutelfiguren bij ontwikkeling
1 dec

Door Gebruiker Centraal in Leusden

Je doelgroep écht bereiken? Maak gebruik van sleutelfiguren

Bekijk evenement:
data-driven-marketing
8 dec

Door FrankWatching in Leusden

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
Contact