Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Chatbot

In een snel groeiend online servicelandschap, met hoge klantverwachtingen en bijbehorende eisen, lijken chatbots de nieuwe standaard te zijn geworden. Moet een chatbot echter het doel op zich zijn? Hoe krijg je als bedrijf het antwoord op de vraag, Chatbot ja of nee?

Gebaseerd op de ervaring van Studio Winegum met bedrijven als Engie, LeasePlan, Greenchoice en Asics, zullen ze je door 8 belangrijke ’take aways’ leiden om deze vraag te beantwoorden. Onder deze ’take aways’ komen de volgende onderwerpen aan bod; chatbot-doel, bot vs. agent, (gespreks) inhoud, data en onderhoud.

Klantenservice

Studio Winegum is er voor alle organisaties die vinden dat klantenservice zoveel beter kan!

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Sleutelfiguren bij ontwikkeling
1 dec

Door Gebruiker Centraal in

Je doelgroep écht bereiken? Maak gebruik van sleutelfiguren

Bekijk evenement:
data-driven-marketing
8 dec

Door FrankWatching in

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
de-beste-werkplek-voor-klantcontactmedewerkers
8 dec

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

De beste werkplek voor klantcontactmedewerkers

Bekijk evenement:
Contact