Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

CCMA

Welke managers wisten wisten hun teams ondanks de huidige pandemie goed te blijven managen? Hoe pasten zij zich aan? Hoe deden zij dit op afstand? De vakjury gaat deze vragen na bij de absolute managementtop van de klantcontact branche voor de ‘Manager of The Year’ verkiezing. Dit jaar een beetje anders dan anders en daarom:

”Met Afstand de beste Manager Of The Year 2021”!

Customer Contact

De wereld waarin wij leven en werken lijkt definitief veranderd, zeker ook in de customer contact center branche. Thuiswerken en op afstand je organisatie managen is niet meer weg te denken. Nieuwe dienstverleningsconcepten zijn ontstaan en men wordt getest op flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Veel managers zullen naar verwachting in 2021 een meer hybride strategie kiezen om de klantcontact dienstverlening optimaal in te richten.

Hybride

Zo wordt ook dit jaar de CCMA Awards op een hybride manier georganiseerd. Dus niet zoals andere jaren allemaal samen in een zaal maar het een event zal bestaan uit meerdere mini-events – ofwel hubs. Deze mini events staan live in verbinding met elkaar en de hoofdstudio waar in 2021 de beste manager of the Year kan worden gekroond.

CCMA

Manager of the Year is een event van de CCMA en wordt jaarlijks georganiseerd om de beste en meest vooruitstrevende customer contact managers in de spotlights te zetten. De kennis en ervaring van deze vakgenoten worden met de klantcontact branche gedeeld. Deze succesverhalen dragen bij aan hoe we samen naar de toekomst kijken. Niet alleen de klant, maar ook de klantcontact medewerker moet centraal staan bij alles wat je doet.

Finalisten

Dit zijn de managers die nog in de race zijn voor de felbegeerde Award:

Cynthia Mak MSc – Talpa Network
Ramond Leenders – GGD regio Utrecht
Barbara de Koning Gans – Rabobank
Gitta Hoeks – Zilveren Kruis

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Strategisch informatiemanagement
1 nov

Door Academy for Information & Management in

Opleiding: Strategisch informatiemanagement (SIM)

Bekijk evenement:
zorg&ICT
2 nov

Door Jaarbeurs in

Zorg & ICT

Bekijk evenement:
Verdraaide-organisaties
2 nov

Door Management Impact in

Verdraaide organisaties

Bekijk evenement:
Contact