Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Hoe val je nog op tussen al die merken die ook content maken, en wat doet het precies voor het merk? Wat draagt het nu eigenlijk bij aan de omzet, want de euro’s kunnen tenslotte maar 1 x worden uitgegeven? Hoe ga je daarmee om als marketeer?

Branded Content Event

Tijdens het Branded Content Event ‘Back to the Future’ zullen we met topsprekers terugkijken op de lessons learned, inspirerende cases en onderzoek delen en vooruitkijken naar de ontwikkelingen in branded content/contentmarketing.

Wat kun je verwachten?

  • Een interactief programma met keynotes en parallelsessies
  • Zelf je favoriete parallelsessies kiezen
  • Netwerken met like-minded marketing & e-commerce professionals
  • Live pitches
  • Een volledig verzorgde lunch én borrel

Sprekers

Mentaal marktaandeel is een hot topic. Bijna iedereen kent het concept, maar niet iedereen weet het nog concreet toe te passen. In deze sessie laat Noud Schartman, Promovendus bij VU/Validators, zien waarom mentaal marktaandeel belangrijk is, hoe je het inzichtelijk kan maken en hoe het wordt beïnvloed door branded content!

Kelly Siemons, Manager Media bij bol.com, vertelt hoe branded content werkt voor de winkel van ons allemaal.

Alfred Levi, Boardroom consultant en commissaris, stond mede aan de wieg van dit Branded Content Event. Hij is nu actief als boardroom consultant en commissaris bij een vijftal bedrijven. Alfred kijkt met humor en slimme inzichten terug op de opkomst en groei van branded content in zijn sessie.

 

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
content-conference
30 jun

Door FrankWatching in Utrecht

Content Conference 2022

Bekijk evenement:
UX-Design
30 jun

Door Logeion in Utrecht

UX-design voor communicatieprofessionals

Bekijk evenement:
verbindingsfestival-2022
7 jul

Door Acquire Publishing B.V. in Utrecht

Verbindingsfestival 2022

Bekijk evenement:
Contact