Dienst

Webcare

Lees verder

Met persoonlijke, inlevende, probleemoplossende en klantgerichte conversaties helpt webcare de brug te slaan tussen menselijk en digitaal contact. Upstream helpt om klantgerichte effectieve webcare in jouw organisatie te implementeren. Van het bepalen van de strategie, het inrichten van monitoring, het bepalen van de tone-of-voice, het geven van een training tot begeleiding van jouw team & teamleiders.

Webcare is meer dan alleen maar klanten te woord staan op social media. Door middel van online conversaties werk je als bedrijf aan je reputatie, branding, de loyaliteit van je klanten en uiteindelijk ook de klanttevredenheid. Als je nog geen webcare geïmplementeerd hebt in je bedrijf, kan het nogal overweldigend zijn.

Persoonlijk, inlevend, efficiënt & klantgericht

Upstream helpt om webcare op gang te helpen en vorm te geven met inrichting van social media monitoring, training van je webcareteam, ontwikkelen van een handboek, bepalen van persoonlijke tone-of-voice en het maken van een dashboard van de opbrengst van klantgerichte engagement. Koppeling van webcareconversaties met prospects en klanten met jouw (Social) CRM is ook mogelijk.

Arne is voor mij één van de weinige echte webcare experts in ons land. Hij is op de hoogte van alle relevante ontwikkelingen en weet deze te vertalen naar bruikbare, praktische toepassingen. Door de onderzoeken die hij doet is hij tevens erg goed op de hoogte van de trends, ontwikkelingen en het technologie landschap. – Ernst Kruize, Manager Hospitality Gemeente Utrecht

Met webcare maakt jouw organisatie het verschil

Social media worden steeds meer gebruikt, zowel door bedrijven als door klanten. Met klantgerichte conversaties brengt Upstream klanten en organisatie (weer) bij elkaar. Upstream helpt om social media in te zetten als klantcontact kanaal. Ook als je organisatie veel negatieve berichten ontvangt.

Training op maat & incompany

Upstream biedt op maat gemaakte en direct toepasbare training voor jouw organisatie bij jou op locatie (incompany). De training biedt keuzes voor het inrichten van jouw organisatie op de nieuwe manier van communiceren met klanten en andere belanghebbenden. Als organisatie kun je de dialoog monitoren en de dialoog aangaan. Effectieve en persoonlijke dialoog met de klant: met de juiste tone-of-voice, antwoordstrategie en de daarbij behorende tools om te monitoren en antwoorden zijn hierin de oplossing.

Een training webcare biedt je handvatten voor het inrichten van de communicatie op zo’n wijze dat het aansluit bij jouw klanten en andere partijen en zorgt dat je daadwerkelijk online klantenservice kunt gaan uitvoeren en professionaliseren. Lees meer over de (incompany) training webcare.

Meer diensten

Communities

Upstream helpt met het ontwikkelen van communities voor klanten, medewerkers, leden en/of mensen met een gemeenschappelijke interesse, (leer-)doel of specialisatie.

Lees verder…
Contact