Blog:

Consumer-to-Business: de toekomst van marketing?

door Marco Derksen op

Consumer-to-Business: de toekomst van marketing?

Eind dit jaar organiseert de American Marketing Association (AMA) een aantal seminars met als titel The Old Model Doesn't Work Anymore. Een seminar over hoe de consument in toenemde mate de media controleert en daarmee de marketingstrategie van bedrijven verandert. Ook in Nederland is er dit najaar op diverse congressen aandacht voor dit onderwerp zoals eDay, Fusion2005 en Marketing3. Voor iedereen die in een dag alle facetten van consumer-to-business marketing wil leren organiseert Marketingfacts samen met media plaza, ilse media en de Nederlandse pioniers van consumer-to-business marketing op 4 november het seminar Consumer-to-Business: de toekomst van marketing? Het definitieve programma zal de komende weken bekend worden gemaakt maar we hebben alvast de beste bloggers, podcasters en vodcasters vastgelegd. Niet echt bedoeld voor bloggers maar juist voor de marketeers die dat laatste duwtje in de rug nodig hebben om er mee aan de slag te gaan!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1415)
Contact