Concert U2 live op YouTube


Update lesmodule Social Media Analyse in het Hoger Onderwijs
Voor docenten in het Hoger Onderwijs hebben Coosto en Upstream de lesmodule Social Media Analyse in het Hoger Onderwijs ontwikkeld […]
Concert U2 live op YouTube
Voor docenten in het Hoger Onderwijs hebben Coosto en Upstream de lesmodule Social Media Analyse in het Hoger Onderwijs ontwikkeld […]
Digitale Transformatie solliciteert naast COVID-19 misschien wel naar een van de meest besproken onderwerpen in het bedrijfsleven. Er zijn zoveel […]
Wat is de stand van zaken anno 2020 op het gebied van webcare en andere vormen van digitaal klantcontact? Welke […]
3 reacties
Grappig dat U2 het zo aanpakt… Met één concert een veelvoud van de mensen bereiken dan bij een ‘normaal’ concert.
Robbie Williams had deze week een actie die er iets op leek: hij liet een concert in Londen live uitzenden in bioscopen door heel Europa (kaartje: 22 euro).
U2 gaat voor het massabereik, Robbie Williams voor de knaken?
Zie ook mij bericht over het nieuwe ‘businessmodel’ van Robbie Williams:
http://www.christcoolen.nl/robbie-williams-bedenkt-nieuw-businessmodel-voor-live-entertainment/
Concert is inmiddels geweest en was een groot succes.
Volgens TechCrunch hebben er 10 miljoen mensen live gekeken naar het U2-concert op YouTube:
http://www.techcrunch.com/2009/10/29/with-not-without-u2-youtube-saw-10-million-streams-sunday-night/