Digitalisering verandert klantrelatie radicaal

Het zal niemand zijn ontgaan dat Steven van Belleghem zijn nieuwe boek Customers the day after tomorrow (recensie) heeft gelanceerd.

In tegenstelling tot zijn eerdere boeken The Conversation ManagerThe Conversation Company en When Digital Becomes Human, kijkt Van Belleghem nu verder dan vandaag en morgen en schetst hij een beeld van de toekomst of zoals hij en Peter Hinssen dat noemen: The Day After Tomorrow.

Derde fase van digitalisering

Volgens Van Belleghem belanden we in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieën.

Keynotes Steven van Belleghem Customers the day after tomorrow

Helaas heb ik de boekvoorstelling eerder dit jaar in Hilversum gemist, maar gelukkig verschijnen inmiddels de eerste keynotes van Steven van Belleghem op YouTube (zoals deze tijdens het Showpad Event 2017).

Een must voor iedereen die ook maar iets met klanten heeft. Kortom, voor iedereen dus!

Lees ook de recensie van Customers the Day after Tomorrow op Marketingfacts.

Plaats een bericht

Geschreven door:
Geplaatst op:
07 december 2017

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date!

Terug naar boven