Behavioral Targeting
Marco Derksen, Inleiding
Jeremy Mason, Behavioral Targeting: Overview and Functionality
<!–
Anna den Hartog, Behavioral Targeting en Privacy –>
Gary Cole, Daily Telegraph-case
Marcel Vogels (MeMo2), ABN AMRO-case
Behavioral Targeting
Marco Derksen, Inleiding
Jeremy Mason, Behavioral Targeting: Overview and Functionality
<!–
Anna den Hartog, Behavioral Targeting en Privacy –>
Gary Cole, Daily Telegraph-case
Marcel Vogels (MeMo2), ABN AMRO-case
Wat is de stand van zaken anno 2020 op het gebied van webcare en andere vormen van digitaal klantcontact? Welke […]
De meme “Who led the digital transformation of your company?’’ met als antwoord ‘’COVID-19’’ heb je ongetwijfeld meerdere malen voorbij […]
‘Een klap in het gezicht’ noemde André Rouvoet, voorzitter van de overkoepelende GGD-organisatie GGD-GHOR, de datadiefstal door twee GGD-medewerkers. Daarmee […]
5 reacties
Marco, mooie inleiding tot het onderwerp!
Zijn er eigenlijk al Nederlandse cases? Wat me interessant lijkt is ook te weten op welke manieren het goed of slecht werkt. Ik neem aan dat er verschillen in cases zitten en er al fouten gemaakt zijn. Maar tot nog toe zie je vooral succesverhalen.
Klein design en layout puntje misschien: Bij de eerste sheet kreeg ik een sterke Belastingdienst indruk. Adverteren, leuker kunnen we het maken, effectiever ook? 😉
Dank voor het compliment Lucien!
Zal mijn blauwe template snel eens gaan aanpassen; wordt inderdaad wel eens tijd 😉
heb inmiddels de posting geupdate met de presentaties van de andere sprekers. Interessante ochtend geworden!
Emerce heeft vandaag een artikel nav het seminar gisteren:
[i](…) Met een minicongres gisteren in het Sheraton Hotel op Schiphol is De Telegraaf formeel begonnen met het aanbieden van zogenoemde behavioural targeting-advertenties. Binnen twee jaar hoopt De Telegraaf 10 procent van de online advertenties te verkopen op basis van gedragsmarketing. (…)[/i]
ja nauurlijk marco , nadat jij ze die tip gegeven hebt. twitter jezelf maar op je borst because nobody else does it.
Over behavioural targeting gesproken: Onze vriendelijke vriend, meneer h. worst, vertoont weer bekend ‘gedrag’. 😉