Blog:

Bedrijven VS doelwit internetcampagnes

door Marco Derksen op

Bedrijven VS doelwit internetcampagnes

Het machtsmonopolie van de Republikeinen, de nasleep van bedrijfsschandalen en de ongehoorde snelheid van internetcampagnes maken het Amerikaanse bedrijfsleven uiterst kwetsbaar voor nieuwe vormen van activisme, die hun beurswaarde direct ondermijnt.

Die waarschuwing komt van Bill McIntyre en John Hlinko, twee consultants die hun kennis van politieke actiecampagnes hopen te slijten, zowel aan organisaties die de koers van een onderneming willen veranderen als aan de bedrijven die daar het slachtoffer van kunnen worden.

Hun firma, Grassroots Enterprise, wordt geleid door Mike McCurry, die bekendheid verwierf als woordvoerder van president Bill Clinton tijdens het Lewinsky-schandaal.

Volgens McIntyre, ex-woordvoerder van de National Rifle Association,

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1415)
Contact