Blog:

A message from Unilever

door Marco Derksen op

A message from Unilever

We kennen inmiddels allemaal de Dove-commercials Evolution en Onslaught waarin achtereenvolgens [i]the making of a model[/i] en een impressie van de hoeveelheid reclame die er vanuit de schoonheidsindustrie op kinderen wordt losgelaten (via: Frank-ly). En alhoewel de marketeers achter Dove het allemaal goed bedoelen, is Dove ook een produkt van Unilever dat o.a. produkten als Axe op de markt brengt en daarvoor hele andere commercials inzet. Vorige maand heeft iemand een aardige mashup van deze commercials gemaakt met deze video als resultaat. Welkom in de wereld van [i]consumer generated media[/i]!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1262)
Contact