5 S-en model
[i]Searching[/i]
De ‘Googelende’ consument wordt steeds vaker initiator van marketingcommunicatieprocessen en ori
5 S-en model
[i]Searching[/i]
De ‘Googelende’ consument wordt steeds vaker initiator van marketingcommunicatieprocessen en ori
In november 2020 spraken Geeske te Gussinklo en Marco Derksen elkaar over digitale transformatie in klantcontact tijdens de talkshow op het KSF Jaarcongres […]
Innoveren en vooruitkijken. Dat is in deze samenleving steeds belangrijker. Maar hoe doe je dat als organisatie? Marco Derksen deelt […]
Problemen voorkomen in plaats van erop reageren, het was dĂ© reden dat Marco Derksen eind jaren negentig besloot om zich […]
5 reacties
Interessant stuk, wel vreemd dat er op die Blog de datum staat van 24 gebruari 2007, dat is toch volgende week?
Je hebt gelijk; scherp opgemerkt! Jeroen is nog een beetje van slag denk ik đ
Ik had ‘m overigens een aanpassing in volgorde voorgesteld te beginnen met storytelling. Wat is immers de driver om op zoek te gaan naar merken, mensen of middelen? Ik denk dat communicatie tussen en met consumenten de basis is voor het (online) zoekgedrag. Vervolgens ga je snacken want je hebt weinig tijd en je komt op (te) veel plekken, blijft hangen om te socializen op die plekken waartoe je je voelt aangetrokken en dat leidt uiteindelijk ook tot shopping.
Geen noodzaak te reageren mijnerzijds, maar zag een klein schoonheidsfoutje. Dan gaat het kriebelen ‘gekrijgen’?
Oeps, inmiddels aangepast. Maandagochtend zullen we maar zeggen đ