Blog:

5 S-en model

door Marco Derksen op

5 S-en model

Ik had al voorspeld dat Jeroen de Bakker het niet makkelijk zou krijgen als openingsspreker op de tweede dag van het MWG-congres. En ik heb gelijk gekregen getuige zijn eigen verslag. Ik kon er helaas niet bij zijn de tweede dag maar op basis van zijn korte samenvatting ben ik toch wel onder de indruk van zijn 5 S-en model (Searching, Socializing, Snacking, Shopping en Storytelling). Wellicht nog eens goed kijken naar de volgorde en de invulling van deze 5 S-en maar erg goed gevonden. De bijbehorende uitleg van Jeroen:

[i]Searching[/i]
De ‘Googelende’ consument wordt steeds vaker initiator van marketingcommunicatieprocessen en ori

5 reacties

Interessant stuk, wel vreemd dat er op die Blog de datum staat van 24 gebruari 2007, dat is toch volgende week?

Beantwoord

Beantwoord

Ik had ‘m overigens een aanpassing in volgorde voorgesteld te beginnen met storytelling. Wat is immers de driver om op zoek te gaan naar merken, mensen of middelen? Ik denk dat communicatie tussen en met consumenten de basis is voor het (online) zoekgedrag. Vervolgens ga je snacken want je hebt weinig tijd en je komt op (te) veel plekken, blijft hangen om te socializen op die plekken waartoe je je voelt aangetrokken en dat leidt uiteindelijk ook tot shopping.

Beantwoord

Profielfoto
Arjan op schreef:

Geen noodzaak te reageren mijnerzijds, maar zag een klein schoonheidsfoutje. Dan gaat het kriebelen ‘gekrijgen’?

Beantwoord

Beantwoord

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Marco Derksen is onderdeel van

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (1415)
Contact