Jochem Koole

Jochem Koole (1980) gaat samen met jou op zoek naar de social business champions binnen jouw organisatie; de mensen die de zakelijke mogelijkheden van sociale media snappen en daadwerkelijk bereid zijn om via hun eigen sociale netwerken een bijdrage te leveren aan de organisatiedoelstellingen

Een organisatie is zo waardevol als de opgetelde waarde van al haar medewerkers.

Jochem is onafhankelijk social business strateeg en helpt voornamelijk B2B dienstverleners bij het succesvol zakelijk inzetten van sociale media. In 2005 studeerde hij af als Communicatiewetenschapper aan de Rijksuniversiteit in Groningen. Daarna werkte hij als marketeer in de Rotterdamse theaterwereld en als projectmanager voor verschillende online bureaus in Amsterdam.

Van 2011 tot 2013 was hij werkzaam als social business consultant bij Deloitte. Hij leidde het project Social Business Engineering, waarbij een klein clubje Deloitte-medewerkers (1% van de organisatie) intensief werd begeleid bij het genereren van nieuwe business via hun eigen sociale netwerken.

Nu werkt Jochem voor klanten als Grant Thornton, Deloitte, Loyens & Loeff, Microsoft en PostNL.

Terug naar boven