Aljo Hartgers

Aljo Hartgers helpt ondernemingen en organisaties om content en online communicatie effectief in te zetten.

Sinds 2009 is Aljo via The Social zelfstandig adviseur en richt zich de verbinding tussen bedrijven en consumenten. Dit gebeurt via sociale media, online platformen en content. Aljo werkt vanuit de pull-gedachte: klanten én ambassadeurs van het merk werken steeds vaker voor je organisatie. Ze zoeken specifieke informatie en die krijgen ze – real time. Zo helpt Aljo bedrijven zich nog beter te focussen met onder andere monitoring, strategie en content. Hierbij staat de (online) verbinding tussen merk en de klant centraal.

Aljo is ook verbonden aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen als consultant en (gast)docent. Bij de opleiding Communicatie en Communication Studies volgen studenten de online ontwikkelingen op de voet en leren ze alle facetten van het communicatievak, dat een flinke verschuiving naar online doormaakt.

Trainingen & Workshops

Naast het ontwikkelen van strategieën geeft Aljo trainingen en workshops op het gebied van online media en communicatie.

Aljo werkt(e) aan opdrachten voor onder andere de HAN, Apple, Rabobank, Iriszorg, Van Neerbos Bouwmarkten (Gamma/Karwei) en vele anderen.

Terug naar boven