Webcare

Upstream helpt om klantgerichte effectieve webcare in uw organisatie te implementeren. Van bepalen strategie, inrichten monitoring, tone-of-voice tot begeleiding van team

Ondersteuning in het implementeren van klantgerichte en effectieve webcare voor uw organisatie. Upstream helpt om webcare op gang te helpen en vorm te geven met inrichting van social media monitoring, training van webcareteam, ontwikkelen van een handboek webcare, bepalen van persoonlijke tone-of-voice en het maken van een dashboard van de opbrengst van klantgerichte webcare. Koppeling van webcareconversaties met prospects en klanten met uw (Social) CRM is ook mogelijk.

Met webcare maakt uw organisatie het verschil

Social media worden steeds meer gebruikt, zowel door bedrijven als door klanten.  Met klantgerichte webcare brengt Upstream klanten en organisatie (weer) bij elkaar. Upstream helpt om social media in te zetten als klantcontact kanaal.

Training Webcare

Upstream biedt op maat gemaakte en direct toepasbare trainingen webcare voor uw organisatie bij u op locatie (incompany). Meer weten over onze training webcare?

Webcare klantcases
Blogposts over Webcare

Benieuwd naar de voordelen van klantgerichte webcare voor jouw organisatie?

Neem dan contact op met Arne Keuning via arne@upstream.nl of bel Arne op 06 – 477 82 459