Diensten

Upstream helpt organisaties met strategisch advies en ondersteunt bij implementatie van social business, social marketing en social (customer) service. Upstream biedt inspiratie, advies en ondersteuning op gebied van social media strategie, social marketing, social media monitoring, social media analyse, social CRM, social customer service en webcare. Upstream geeft advies, trainingen, presentaties, workshops en helpt bij daadwerkelijk implementatie in uw organisatie.

Digitale strategie

Digitale strategie

Van inspiratie workshop over digitale transformatie tot en met een digitale strategie met plan hoe om te gaan met de mogelijkheden van digitalisering. Upstream helpt klanten om richting te bepalen met een digitale strategie en de organisatie in beweging te krijgen.

Lees meer >
Communities voor klanten, leden of medewerkers

Communities

Ondersteuning in de opbouw van communities, zowel binnen de organisatie, als richting klanten en partners of een combinatie van beiden. Upstream helpt je om communities op gang te helpen en vorm te geven.

Lees meer >
Social media monitoring

Social Media Monitoring

Door de explosie in het gebruik van digitale media is het mogelijk geworden op nieuwe manieren te luisteren en communiceren met klanten, partners en medewerkers. Upstream helpt je de social media tools te implementeren en social media monitoring te gebruiken voor bijvoorbeeld realtime marktonderzoek, reputatiemangement en webcare (social service).

Lees meer >

Webcare

Upstream helpt om klantgerichte effectieve webcare in uw organisatie te implementeren. Van bepalen strategie, inrichten monitoring, tone-of-voice tot begeleiding van team

Lees meer >
co-creatie

Co-creatie

Om gebruik te maken van de collectieve kennis van jouw medewerkers, klanten en partners helpen wij je vorm te geven aan co-creatie projecten.

Lees meer >
Kennissessies over digitale transformatie en social service

Training en presentaties

Goed getrainde en betrokken medewerkers zijn de sleutel tot succes in digitaal klantcontact. Upstream helpt organisaties met trainingen, presentaties, workshops, master classes en andere kennissessies rondom social service en digitale (contact-)strategie. Upstream helpt jou om social service op zowel praktische als kwalitatieve manier vorm te geven.

Lees meer >
Terug naar boven