Social Service Congres 2015 op 3 december 2015

Op donderdag 3 december 2015 is voor de 2e keer het Social Service Congres. Afgelopen jaar werd het congres goed gewaardeerd door de bezoekers en ook dit jaar organiseren wij, samen met BBP Media, weer een interessant en inhoudelijk programma.

Organisaties ontdekken meer en meer de mogelijkheden van social media in klantenservice. Het begon met klachtenmanagement: luisteren naar klanten om klachten zo snel en goed mogelijk te verwerken. Vragen om advies via social media vormt de volgende stap. Nog een stap verder is social selling: commerciële kansen oppakken.

Social Service anno 2015: Maak het vooral persoonlijk

De klant van nu vraagt overall om meerwaarde: snelle feedback, handige tips die het gebruik van een product of dienst verbeteren en vooral persoonlijke, op maat gesneden social service. Hoe biedt u die meerwaarde?

Stap 1: Bekijk het programma en de sprekers op het Social Service Congres 2015

Stap 2: Meld u aan voor het Social Service Congres op 3 december 2015 en leer van collega’s en experts.

Tot 3 december 2015 in De Kom in Nieuwegein!

Profiteer tot 3 november 2015 van de Early Bird-korting!
Meld je snel aan 

Social Service Congres 2015 Upstream

Plaats een bericht

Geschreven door:
Geplaatst op:
18 oktober 2015

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date!

Terug naar boven